OBCHODNÍ PODMÍNKY
všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky podnikatelského subjektu Zbyněk Netopil, IČO: 21460396, se sídlem č. p. 78, 696 48 Ježov (dále jen „NaseMomentky.cz“ nebo „Poskytovatel“).
1. Úvodní ustanovení
1.1 Všeobecné obchodní podmínky (dále také jen jako „VOP“) upravují vztah mezi Uživatelem a Poskytovatelem při poskytování Služeb.
1.2 Tyto VOP jsou nedílnou a závaznou součástí všech Smluv, které Uživatelé (jak jsou níže vymezeni) s Poskytovatelem (jak je níže vymezen) uzavírají. Smlouva včetně těchto VOP a všech jejich součástí je uzavřena okamžikem uhrazení Objednávky (Ceny Služby). Odesláním Objednávky Uživatel souhlasí s těmito VOP a všemi jejich součástmi, potvrzuje, že se s jejich zněním seznámil a zavazuje se jimi řídit po celou dobu využívání Služby. Tímto ustanovením není vyloučeno, že užívání Služby bude podmíněno dalším výslovným odsouhlasením a přijetím VOP aktivním jednáním Uživatele.
2. vymezení pojmů
2.1 V těchto VOP, pokud z kontextu těchto VOP nevyplývá něco jiného, mají následující slova a slovní spojení význam, který je jim přiřazen níže v tomto článku:
"Aplikace"
znamená aplikaci vlastněnou a provozovanou Poskytovatelem, kdy přístup do této aplikace a časově omezené oprávnění využívat tuto aplikaci je součástí poskytované Služby;
"Cena Služby"
znamená cenu za Službu, která je uvedena v Ceníku Služeb v okamžiku potvrzení Objednávky dle článku 5.5 Uživatelem a jejíž sazba se řídí Ceníkem Služeb;
"Ceník Služeb"
znamená ceník Služeb, který je zveřejněn na adrese: www.nasemomentky.cz;
"Datum konání svatby"
znamená den konání svatby, který Uživatel uvedl v Objednávkovém formuláři;
"Emailová adresa Uživatele"
znamená emailovou adresu Uživatele, kterou Uživatel uvedl při vytváření Objednávky prostřednictvím Objednávkového formuláře;
"Kartičky"
znamená tištěné karty o formátu (velikosti) 90x50mm, které obsahují Přístupový kód a které jsou v rámci Služby poskytnuty Uživateli;
"Občanský zákoník"
znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanským zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
"Objednávka"
znamená elektronickou objednávku Služby podanou prostřednictvím Objednávkového formuláře;
"Objednávkový formulář"
znamená elektronický formulář na Webovém rozhraní, prostřednictvím kterého může Uživatel zadat Objednávku;
"Poskytovatel"
znamená podnikatelský subjekt: Zbyněk Netopil, IČO: 21460396, se sídlem č. p. 78, 696 48 Ježov;
"Poštovní doručovatel"
znamená obchodní společnost General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., IČ: 26087961 se sídlem Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 66184.
"Pracovní den"
znamená den mimo soboty a neděle a dále den, který není státním svátkem v České republice;
“Přístupový kód“
znamená unikátní QR kód, jehož naskenováním prostřednictvím fotoaparátu mobilního telefonu je Uživateli v rámci Služby umožněn přístup do Aplikace a Uložiště;
"Reklamační řád"
znamená reklamační řád Poskytovatele, který je zveřejněn na adrese: www.nasemomentky.cz;
"Služba"
znamená službu Poskytovatele definovanou v článku 3.1 VOP;
"Smlouva"
znamená smlouvu mezi Uživatelem a Poskytovatelem, na jejímž základě Poskytovatel poskytuje Uživateli Službu a Uživatel je povinen za poskytovanou Službu zaplatit Cenu Služby;
"Tiskárna"
znamená obchodní společnost Výhodný tisk s.r.o., se sídlem Západní 1402/67, 360 01 Karlovy Vary, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 39862.
"Uložiště"
znamená cloudové uložiště pro ukládání a sdílení fotografií o kapacitě 1000 fotografií , které je v rámci Služby oprávněn po časově omezenou dobu Uživatel využívat;
"Uživatel"
znamená osoba, která vyplněním Objednávkového formuláře vytvořila závaznou Objednávku Služby Poskytovatele;
"Webové rozhraní"
znamená webové prostředí na webové stránce https://www.nasemomentky.cz vlastněné a provozované Poskytovatelem, ve kterém Poskytovatel poskytuje Službu;
"Zásady zpracování osobních údajů"
znamená dokument vysvětlující, jak Poskytovatel shromažďuje a používá informace při využívání Služby Uživatelem; tento dokument je přístupný na adrese: www.nasemomentky.cz
3. Poskytovaná služba A POPIS JEJíCH HLAVNÍCH VLASTNOSTÍ
3.1 Poskytovatel poskytuje Službu, která spočívá v tom, že
3.1.1 Poskytovatel na základě Objednávky Uživatele (vytvořené a odeslané přes Objednávkový formulář prostřednictvím rozhraní Webového rozhraní) pro Uživatele zajistí a zpřístupní prostřednictvím Aplikace Uložiště pro nahrávání a sdílení fotografií,
3.1.2 zajistí a v souladu s článkem VOP odešle Uživateli Kartičky s Přístupovým kódem, jehož prostřednictvím bude Uživateli umožněn přístup do Aplikace a Uložiště;
3.1.3 v rámci Služby má Uživatel neomezený přístup do Aplikace a Uložiště po dobu jednoho (1) roku, kdy toto období počíná běžet od okamžiku uhrazení Objednávky (Ceny Služby);
3.1.4 po uplynutí doby dle předchozího bodu bude přistup Uživatele do Aplikace a Uložiště zrušen a veškerý obsah Uložiště nenávratně smazán.
3.2 Cena Služby se řídí Ceníkem Služeb. Ceník Služeb obsahuje veškeré ceny a náklady na dodání Služby. Náklady na prostředky komunikace na dálku ve smyslu § 1820 písm. g) Občanského zákoníku neexistují.
3.3 Povahou a vlastností Služby je ze strany Uživatele zadání Objednávky na Službu a ze strany Poskytovatele následné poskytnutí časově omezeného přístupu do Aplikace a Uložiště včetně odeslání Kartiček Uživateli dle podmínek zadaných v Objednávkovém formuláři za ceny uvedené v Ceníku Služeb.
4. Informace ohledně funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě digitálního obsahu, digitální služby a věci s digitálními vlastnostmi
4.1 S ohledem na skutečnost, že předmětem Smlouvy je poskytnutí Služeb, neobsahují tyto VOP informace ohledně funkčnosti ani kompatibilitě digitálního obsahu. Ve vztahu k interoperabilitě digitálního obsahu, tj. schopnosti digitálního obsahu fungovat s hardware a software, které jsou odlišné od hardware či software, které se běžně používají s digitálním obsahem či digitální službou stejného druhu se konstatuje, že žádné takové odlišnosti v případě poskytování Služeb neexistují.
5. Objednávka služby
5.1 Uživatel má možnost provést Objednávku Služby ve Webovém rozhraní prostřednictvím Objednávkového formuláře.
5.2 Za účelem úspěšného dokončení Objednávky je Uživatel povinen poskytnout Poskytovateli své osobní údaje potřebné k dokončení Objednávky. Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů Poskytovatel dále odkazuje na Zásady zpracování osobních údajů.
5.3 V Objednávkovém formuláři, je Uživatel povinen uvést všechny údaje potřebné pro dokončení Objednávky, tj. zejména následující údaje: 5.3.1 své fakturační údaje (jméno, příjmení, adresu),
5.3.2 Emailovou adresu Uživatele
5.3.3 telefonní číslo,
5.3.4 volbu Poskytovatelem nabízených produktů Služby,
5.3.5 křestní jméno nevěsty a ženicha,
5.3.6 Datum konání svatby,
5.3.7 doručovací adresu pro odeslání Kartiček dle článku 6.3 VOP, a
5.3.8 platební údaje k úhradě Ceny Služby.
5.4 Odesláním Objednávky Uživatel vyslovuje svůj souhlas s těmito VOP a se Zásadami zpracování osobních údajů ve znění účinném ke dni odeslání Objednávky, což stvrdí mimo jiné také zaškrtnutím příslušného pole v Objednávkovém formuláři. Kliknutím na pole „OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ “ bude Objednávka odeslána Poskytovateli.
5.5 Poskytovatel zašle o přijetí Uživatelovy řádně vyplněné Objednávky potvrzení na Emailovou adresu Uživatele, jehož přílohou bude také platné znění VOP.
5.6 Přijetím Objednávky vzniká Uživateli povinnost uhradit Poskytovateli Cenu Služby. Cena Služby se řídí Ceníkem Služeb s tím, že Uživatel je seznámen s příslušnou sazbou Ceny Služby dle Ceníku Služeb před odesláním Objednávky.
5.7 Daňový doklad na Cenu Služby dle dané Objednávky bude Poskytovatelem zaslán na Emailovou adresu Uživatele. Cena Služby je splatná současně s potvrzením Objednávky.
5.8 Cenu Služby je možné uhradit pouze platební kartou online.
5.9 Po úspěšném dokončení Objednávky a řádném uhrazení Ceny Služby bude Uživateli zpřístupněna Aplikace a Uložiště, a to prostřednictvím Přístupového kódu na Kartičkách, které budou v souladu s článkem 6.3 VOP odeslány na adresu Uživatele, kterou uvedl v Objednávkovém formuláři. 5.10 Objednávka musí být provedena nejméně deset (10) Pracovních dnů před zamýšleným Datem konání svatby. Při vyplňování Objednávkového formuláře není s ohledem na ujednání dle předchozí věty možné zvolit dřívější Datum konání svatby než 10. (desátý) den od vytvoření Objednávky, respektive v takovém případě nebude možné poskytnutí Služby (zejména odeslání Kartiček Uživateli) realizovat.
5.11 Uživatel je povinen v Objednávce uvádět přesné a pravdivé údaje, přičemž nese plnou odpovědnost za újmu způsobenou uvedením nepřesných a/nebo nepravdivých údajů v Objednávce.
5.12 Jako doručovací adresu dle článku 5.3.7 VOP je možné uvést pouze doručovací adresu v České republice.
5.13 Poskytovatel je oprávněn archivovat kompletní Objednávku (a/nebo její část) a potvrzení o úhradě Ceny Služby po dobu 10 let od uzavření Smlouvy.
6. podmínky poskytování služby
6.1 Poskytovatel nejpozději do tří (3) Pracovních dnů od uhrazení platby za Objednávku (Ceny Služby) zřídí Přístupový kód pro Uživatele k přístupu do Aplikace.
6.2 Poskytovatel zajistí vytištění Přístupového kódu na Kartičky (v Uživatelem objednaném počtu), kdy tisk Kartiček s Přístupovým kódem zajistí prostřednictvím Tiskárny. Svoji povinnost dle předchozí věty Poskytovatel splní tím, že ve lhůtě tří (3) Pracovních dnů od uhrazení platby za Objednávku (Ceny Služby) zadá tisk Kartiček v Tiskárně. Tiskárna na základě objednávky Poskytovatele (respektive na základě smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Tiskárnou) následně Kartičky v souladu se svými obchodními podmínkami vytiskne a předá Poskytovateli.
6.3 Poskytovatel následně zajistí odeslání Kartiček ve formě zásilky prostřednictvím Poštovního doručovatele. Svoji povinnost dle předchozí věty Poskytovatel splní tím, že do (7) sedmi Pracovních dnů od uhrazení platby za Objednávku (Ceny Služby) předá zásilku s Kartičkami Poštovnímu doručovateli. Poštovní doručovatel na základě objednávky Poskytovatele (respektive na základě smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Poštovním doručovatelem) následně zásilku s Kartičkami v souladu se svými přepravními podmínkami doručí na adresu uvedenou Uživatelem dle článku 5.3.7 VOP. Poskytovatel není odpovědný za doručení zásilky Poštovním doručovatelem, Poskytovatel splní své povinnosti ohledně doručování prostřednictvím Poštovního doručovatele okamžikem, kdy předá zásilku s Kartičkami Poštovnímu doručovateli.
6.4 Uživatel odesláním Objednávky současně potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami Tiskárny a přepravními podmínkami Poštovního doručovatele, dle kterých bude předmětná zásilka Kartiček vytištěna a/nebo doručována na adresu uvedenou Uživatelem dle článku 5.3.7 VOP a souhlasí s tím, že v případě rozporu obchodních podmínek Tiskárny a/nebo přepravních podmínek Poštovního doručovatele s těmito VOP mají přednost tyto VOP.
7. práva a Povinnosti Poskytovatele
7.1 Poskytovatel je v souladu s těmito VOP povinen řádně a včas poskytnout Uživateli Službu, zejména na základě Objednávky Služby zajistit zpřístupnění Aplikace a Uložiště, zajistit tisk Kartiček s Přístupovým kódem a následné odeslání Kartiček Uživateli.
7.2 Poskytovatel je povinen zajistit v rámci poskytování Služby odpovídající bezpečnost elektronické komunikace s přihlédnutím k rizikům obvykle předvídaným v místě a čase poskytování Služby a s vynaložením komerčně přiměřených nákladů, které lze po poskytovatelích obdobných služeb rozumně požadovat.
7.3 V případě podstatného porušení povinností Uživatele dle Smlouvy a/nebo těchto VOP, je Poskytovatel oprávněn poskytování Služby ukončit, a to včetně odstoupení od Smlouvy.
7.4 Poskytovatel je oprávněn Službu, respektive přístup Uživatele k Aplikaci a/nebo Uložišti dočasně pozastavit (deaktivovat) z důvodu provádění pravidelné a/nebo nepravidelné údržby Aplikace a/nebo Uložiště. V době provádění údržby nemusí být Aplikace a/nebo Uložiště dostupné. Poskytovatel může provádět úpravy Aplikace a/nebo Uložiště, přidávat nové funkce a vlastnosti. Za dobu nefunkčnosti Aplikace a/nebo Uložiště v důsledku údržby nenáleží Uživateli žádná finanční kompenzace.
7.5 Poskytovatel je oprávněn Službu, respektive přístup Uživatele k Aplikaci a/nebo Uložišti, dočasně pozastavit (deaktivovat) v případě, že dojde na straně Poskytovatele k technickým problémům, jejichž povaha takový postup Poskytovatele vyžaduje. Za dobu nefunkčnosti Aplikace a/nebo Uložiště v důsledku technických problémů nenáleží Uživateli žádná finanční kompenzace.
8. práva a Povinnosti uživatele
8.1 Uživatel je povinen využívat Službu v souladu s platnými VOP.
8.2 Uživatel je povinen se zdržet jednání, které by poškozovalo a/nebo narušovalo poskytování Služby.
8.3 Uživatel je povinen řídit se doporučeními Poskytovatele k používání Služby a/nebo Aplikace a/nebo Uložiště, která jsou uvedena v těchto VOP a/nebo na Webovém rozhraní a/nebo v rozhraní Aplikace a/nebo v rozhraní Uložiště.
8.4 Uživatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od uzavření Smlouvy, respektive ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od odeslání Objednávky. V případě, že Uživatel právo na odstoupení od Smlouvy ve stanovené lhůtě neuplatní, právo zaniká.
8.5 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Uživatel o svém odstoupení od Smlouvy informovat Poskytovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb). Uživatel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Lhůta k odstoupení od Smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Uživatel v jejím průběhu odešle Poskytovateli oznámení, že od Smlouvy odstupuje.
8.6 Pokud Uživatel odstoupí od Smlouvy, vrátí mu Poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení Uživatele o odstoupení od Smlouvy, všechny platby, které od Uživatele obdržel. Pro vrácení plateb použije Poskytovatel stejný platební prostředek, který Uživatel použil pro úhradu Ceny Služby, pokud Uživatel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Uživateli nevznikne další náklad.
8.7 Od Smlouvy nelze dle článku 8.4 těchto VOP odstoupit v případě, že Služba byla na výslovný pokyn Uživatele poskytnuta před uplynutím lhůty dle článku 8.4 těchto VOP. Uživatel uděluje Poskytovateli výslovný pokyn k poskytnutí Služby před uplynutím lhůty dle článku 8.4 těchto VOP tím, že v Objednávce uvede jako Den konání svatby kalendářní den připadající do období čtrnácti (14) dnů od odeslání Objednávky (s přihlédnutím k omezení vyplývajícího z článku 5.10 VOP).
9. odpovědnost za vady a škodu
9.1 Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že:
9.1.1 Poskytovatel je oprávněn zpracovávat Uživatelem poskytnuté údaje za účelem poskytnutí Služby, kdy toto zpracování může probíhat částečně a/nebo zcela automaticky. Poskytovatel současně žádným způsobem nekontroluje obsah Uložiště a současně za obsah fotografií nahraných Uživatelem (a/nebo třetími osobami, kterým Uživatel přístup do Uložiště a/nebo Aplikace umožnil) žádným způsobem neodpovídá.
9.1.2 Poskytovatel rovněž žádným způsobem neodpovídá Uživateli za újmu a/nebo jakékoliv jiné nepříznivé následky, které mohou nastat v souvislosti s využitím Služby, respektive v souvislostí s ukládáním fotografií na Uložiště a jejich dalším sdílením.
9.1.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za žádné zneužití Služby. Při zneužití Služby Uživatelem a/nebo osobou, které Uživatel jakkoliv (tj. i z nedbalosti) umožnil přístup ke Službě, odpovídá za takové zneužití Služby a škodu tím způsobenou v plném rozsahu Uživatel.
9.1.4 Poskytovatel neodpovídá za jakoukoliv újmu a/nebo za zneužití informací, ke kterým došlo v důsledku pochybení Uživatele, tj. zejména (nikoliv však výlučně) z důvodu, že Uživatel porušil tyto VOP a/nebo se neřídil doporučeními Poskytovatele k používání Služby.
9.1.5 Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za nemožnost odeslání a/nebo doručení zásilky s Kartičkami z důvodu neaktuálnosti a/nebo nesprávnosti a/nebo neúplnosti Uživatelem uvedených údajů a/nebo doručovací adrese.
9.1.6 Poskytovatel není poskytovatelem poštovních služeb. Poskytovatel odpovídá za zásilku s Kartičkami pouze do okamžiku předání zásilky s Kartičkami Poštovnímu doručovateli dle článku 6.3 VOP. Poskytovatel nemá od okamžiku předání zásilky s Kartičkami Poštovnímu doručovateli dle článku 6.3 VOP žádný vliv na to, jak bude dále s předmětnou zásilkou nakládáno, respektive na to, zda bude předmětná zásilka úspěšně doručena jejímu adresátovi.
9.1.7 Poskytovatel není v případě neúspěšného doručení zásilky s Kartičkami prostřednictvím Poštovního doručovatele povinen odeslání zásilky s Kartičkami dle článku 6.3 VOP opakovat. V případě, že by Uživatel požadoval opětovné odeslání zásilky s Kartičkami, je povinen Poskytovateli znovu uhradit Cenu Služby dle Ceníku Služeb.
9.1.8 Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za újmu způsobenou prodlením s doručením zásilky s Kartičkami prostřednictvím Poštovního doručovatele a/nebo nemožností odeslání zásilky s Kartičkami v důsledku vyšší moci.
9.1.9 Poskytovatel neodpovídá za chyby, které vznikly mimo dosah jeho působnosti, tj. zejména v přenosové části sítě Internet, v síti mobilního operátora nebo v koncovém zařízení Uživatele využívaného pro komunikaci na dálku.
9.1.10 Poskytovatel neodpovídá za odlišnosti fotografií, které mohou vzniknout při nahrávání fotografií do Uložiště prostřednictvím technického a programového vybavení Uživatele, tj. zejména mobilního telefonu a jeho webového prohlížeče, kterými byly fotografie do Uložiště nahrány.
9.1.11 Poskytovatel nenese odpovědnost za dostupnost Webového rozhraní a/nebo Aplikace a/nebo Uložiště v jakémkoliv čase a místě.
9.1.12 Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za nemožnost poskytnutí Služby z důvodu nesplnění povinnosti Uživatele dle článku 5.10 VOP. 9.2 Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace Služeb se řídí těmito VOP a Reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto VOP.
10. Ochrana osobních údajů
10.1 Poskytovatel tímto prohlašuje, že veškeré osobní údaje související s těmito VOP budou uchovány a zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, (pro účely tohoto článku dále jen „Zákon o ochraně osobních údajů“) a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), v platném znění (pro účely tohoto článku dále jako „Nařízení GDPR“) a že nebudou poskytnuty třetím stranám s výjimkami subjektů určených v těchto VOP a/nebo v Zásadách zpracování osobních údajů (tj. zejména Tiskárně a Poštovnímu doručovateli) a dále s výjimkou plnění povinností Poskytovatele dle VOP a dle obecně závazných předpisů.
10.2 Poskytovatel je pro účely VOP považován za zpracovatele osobních údajů ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů a Nařízení GDPR.
10.3 Poskytovatel je povinen postupovat při zpracování osobních údajů podle Smlouvy a/nebo VOP s odbornou péčí, řídit se pokyny Uživatele a jednat v souladu se zájmy Uživatele. Poskytovatel se při zpracovávání osobních údajů na základě Smlouvy a/nebo VOP současně řídí Zásadami zpracování osobních údajů.
10.4 Uživatel tímto výslovně pověřuje Poskytovatele zpracováním osobních údajů, které mu v rámci plnění Smlouvy a zejména využívání Služby předá, a to v rozsahu, za účelem a na dobu stanovenou těmito VOP.
10.5 Uživatel prohlašuje, že je oprávněn pověřit Poskytovatele ke zpracovávání osobních údajů v rozsahu, za účelem a na dobu stanovenou v těchto VOP. Osobními údaji podle VOP se rozumí zejména jméno a příjmení, jeho emailová a/nebo doručovací adresa, případně další osobní údaje, jejichž zpracování je nezbytné pro realizace práv a povinností dle VOP.
10.6 Uživatel tímto uděluje souhlas se zapojením Tiskárny a Poštovního doručovatele do zpracování osobních údajů Uživatele, a to v rozsahu potřebném pro poskytnutí Služby, tj. zejména pro účely tisku a doručení zásilky s Kartičkami.
10.7 Uživatel je povinen osobní údaje uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele o změně v osobních údajích. Zákazník je rovněž povinen plnit informační povinnost ve vztahu k dalším osobám, kterým Uživatel umožní přístup do Aplikace a/nebo Uložiště, dle čl. 13 Nařízení GDPR a umožnit subjektu údajů výkon jeho práv zejména podle čl. 15 až 18, 21 a 22 Nařízení GDPR.
10.8 Poskytovatel je povinen ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů a Nařízení GDPR chránit osobní údaje, které mu byly zpřístupněny k plnění Služeb dle těchto VOP. Poskytovatel je zejména povinen:
10.8.1 zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, přičemž tato povinnost trvá i po skončení Smlouvy, a zajistit mlčenlivost svých zaměstnanců, kteří při výkonu své činnosti přicházejí do styku s osobními údaji,
10.8.2 přijmout taková opatření personálního, technického a organizačního charakteru, aby při jakémkoli nakládání s osobními údaji dle VOP nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, zpracování, jakož i k jinému zneužití těchto osobních údajů,
10.8.3 zpracovávat pouze osobní údaje v podobě přesně tak, jak je získá od Uživatele, v souladu s účelem, ke kterému byly shromážděny, a uchovávat osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování,
10.8.4 dodržovat ostatní ustanovení Zákona o ochraně osobních údajů, Nařízení GDPR (zejména dle čl. 28 Nařízení GDPR) či jiného právního předpisu.
11. Změny VOP
11.1 Poskytovatel je oprávněn znění VOP (a/nebo kterékoli jejich části) v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit. O provedení takové změny Poskytovatel Uživatele informuje předem prostřednictvím doručení oznámení emailu Uživateli, a to nejpozději 30 dnů před plánovanou změnou VOP. V oznámení bude uvedeno, zda se změna VOP týká jen nově uzavíraných Smluv nebo již uzavřených Smluv.
11.2 V případě, že se změna VOP bude týkat jen nově uzavíraných VOP, nabude změna VOP v plánovaný den automaticky účinnosti, přičemž se nebude nijak týkat již uzavřených Smluv. V případě, že se bude změna VOP týkat též uzavřených Smluv, nabude taková změna VOP účinnosti v případě, že: (a) se změnou VOP projeví souhlas nebo (b) v případě, že ve lhůtě mezi oznámením změny VOP a změnou VOP nevypoví Smlouvu, které se změna VOP dotýká.
11.3 Pokud Uživatel nesouhlasí se změnami VOP, jejichž změna se týká již uzavřené Smlouvy, má právo tuto Smlouvu o poskytování Služby vypovědět s výpovědní dobou 14 dní.
12. Závěrečná ustanovení
12.1 Uživatel prohlašuje, že se před uzavřením Smlouvy seznámil s obsahem těchto VOP, že s nimi souhlasí a bez výhrad je přijímá.
12.2 Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě Smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
12.3 Smlouva je uzavírána v českém jazyce a v tomto jazyce bude po dobu trvání závazku Poskytovatel s Uživatelem jednat.
12.4 Uzavřená Smlouva je Poskytovatelem archivována v interním systému po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění.
12.5 Smlouva o poskytování Služeb se uzavírá na dobu jednoho (1) roku, kdy toto období počíná běžet od okamžiku uhrazení Objednávky (Ceny Služby).
12.6 Vztahy neupravené VOP se řídí Občanským zákoníkem.
12.7 Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
12.8 Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem.
12.9 Se stížnostmi se lze obracet na tyto kontaktní údaje Poskytovatele:
12.9.1 email: info@nasemomentky.cz
12.9.2 tel.: 721 067 748
12.9.3 webová stránka: https://www.nasemomentky.cz/
12.9.4 ID datové schránky: caa837p 12.10 V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Uživatelem v postavení spotřebitele ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může takový Uživatel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 44 110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Takový Uživatel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 12.11 Tyto VOP včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 13.9.2024.
V dne Brně 13.9.2024